dimecres, 3 de setembre del 2008

Bueno, bueno bueno





Desprès de tants dies, una ja no se’n recorda d’escriure. Aquest últim mes i mig ha sigut, frenètic, de fet, m’he estressat bastant, per una banda sóc feliç com un anís per ser a Prats de nou, des del dia 14 d’agost, una setmaneta de vacances a Peñíscola i san tornem-hi, ara ja no sóc tan feliç només una setmana de vacances m’he quedat amb la mel als llavis.

Tinc una nova casa feta una melda, caixes per tot arreu m’entrebanco cada 3x4, en fi, sort que la morenor de platja tapa els morats.

Avui no faré cap crònica, sé que ús en dec moltes, però em falta passar les fotos al portàtil, cosa que si hi penso demà estarà llest. Visca el "pen drive". :)

A cuidar-se.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja era hora!!!!!!!! ;)

BEN TORNADA!!!

apa, ens anem veient per aquí... encara que sigui per internet, o creuant-nos en cotxe!!

Isaac

Montse Argerich ha dit...

Ostres sí Natàlia, ens tenies ben abandonats!!!!!!
Un petonet i gràcies pels comentaris sempre ben rebuts al meu bloc! ;-D

Montse

Perusa ha dit...

Suposo que em sabreu perdonar per abandonar-vos, espero diu l'Isaac, un dels proposits és aquest actualitzar el blog si puc cada dia, si no cada dos.
És un proposit, no sé si l'arribare a complir ho espero, xDDD