divendres, 18 de juliol del 2008

http://solohueso.blogspot.com/



Tot va començar fa aproximadament uns tres anys, (com passa el temps) quant em vaig endinsar a l’immens món del World of Warcraft, un MMORPG (massive multiplaying online roler-playing games), resum joc de rol on-line. És addicció pura i dura, és una droga dura. A part del vici que pots arribar agafar, lo millor que té és a nivell social, si. Algunes persones ho posen en dubte, però allà dins tothom té el mateix objectiu, passar-s’ho bé. Crees en poc temps una família “Wowera”, sempre som els mateixos i fora del joc anem a Port Aventura, la Campus Party (això si és pur vici) i fem quedades a un terme mig de la zona geogràfica, entre Vic, València, Madrit, Sevilla, Manresa, Sabadell... Dins del joc, el nostre primer clan es va dir Solo Hueso... el perquè molt senzill, quan feiem les quedades a Prats a casa del meu honorable marit ( jajjajajajaj) Cal Venancio, la iaia Manuela ens preparava el dinar mític macarrons i pollastre “ a la cerveza”, erem a llavors una desena de persones, la dona que volia que estiguéssim ben alimentats ens anava omplint el plat ( mític de les iaies tambè), fins que un estava a punt de rebentar i ella deia : “ Eso, na, eso es Solo Hueso”.

Aquí és on volia anar a parar, desde llavors tota la família “wowera” ens hem identificat amb aquestes dues paraules, i per això tot aquest rotllo per dir-vos que tres d’aquestes persones hem creat un bloc nou, per esbargir-nos del nostre estrés diari i simplement per fer la nostre crònica social particular i molt particular. Ús convido a entrar-hi i simplement a distreure-us quan esteu a l’oficina a casa, vosaltres mateixos, alguna rialla entre línea esta assegurada.

PD: no he trobat el cable de càmara a pc, intentaré extreure-les d’un altre manera.
PD 2: Foto dins del joc dels protagonistes del nou blog.

Salut

10 comentaris:

Herrera ha dit...

S'ha de dir que les em passat magres amb les quedades (erem una colla d'amics al ajuntament..., pero sempre el que compte el resultat de diversió i sobretot el bon rollo que es respira, i no el que intenten inventar-se.

Solo Hueso, grans paraules, una colla ja vella. Pero sempre activa i conectats entre ells. Es podria dir que som familia. Estem tots els dies conectats d'arreu del mapa, valencia, Artés, Prats de Lluçanès, Las Canarias.

Per això som grans!

Ssssshhhh
Perusa, es la relacions públiques... te molta materia per parlar, s'ha de dir.

Perusa ha dit...

La relacions públiques de Solo Hueso, tu el President, el vicepresi el Trapt... desprès parlarem del meu sou...

u.u

Herrera ha dit...

Doncs així aquesta associació no anirà enlloc...

David Rovira ha dit...

Merci per la felicitació!! :-)

El World of Warcraft..^^ és un bon joc, i l'Starcraft tot i que ja és més vell també té el seu punt!

Tot i això jo soc més d'estrategia, d'un altre tipus de joc!

:-)

rokins ha dit...

Buenas Natàlia, m'he passat pel nou blog que ens recomanes i he vist que també ets fan de calico electronico!!!! (o com s'escrigui).
La penya de la meva feina també són molt fans!. És molt bo!. Un dia vem anar, en plan secta tots junts, a veure una recopilació dels millors capitols, que feien els cines Icaria com a cosa extra....
Fins aviat ptó!

Perusa ha dit...

El Calico és simplement Calico no hi ha descripció possible.

Per aquells que no el conegueu:
www.calicoelectronico.com

^^

Anònim ha dit...

Eooo!!
Passejant per aquí veig que tornes a casa...doncs benvinguda de nou!!

Una abraçada!!

Pau Cristòful Lozano ha dit...

Hola!:)
Ostres, sort que m'has deixat un altre comentari, perquè el primer post es va borrar i amb ell el primer comentari i ara no sabia com trobar-te jaja.

Mmmm... al Weekend Dance no hi aniré pas, cau en els mateixos dies que MMVV i jo he de fer la crítica de MMVV pel 9Nou. A més, per música electrònica ja vaig fer el cupo amb l'abonament del Sónar aquest any.
Tu hi aniràs al Weekend Dance?

Vagi bé,
Pau*

Perusa ha dit...

Si vaig al weekedance xDDDD.
Tinc un deute pendent amb Prodigy desde fa molts anys xDD.
Ens veiem pau.

Anònim ha dit...

Ja que soc aqui obligat per mcpollo, aprofito per saludar-vos frikis xD

ens veiem family wowera ^^