dimarts, 1 de juliol del 2008

Post Ressaca

Desprès que les meves neurones hagin acabant d’esternudar i de moquejar, he llegit pràcticament tots els blogs on es parlava de la nostre festa. Tot i en cada un d’ells si reflexava que tots i cada un dels pradencs estem molt i molt orgullosos de la nostre Festa de St. Joan i els Elois, en la qual tots hi participem, ja sigui amb la xaranga, tocant el contrapàs, passejant amb els burros i / o cavalls, anant a la corrida... Tothom del poble hi participa i això és el què fa que les nostres festes sigui tan i tan màgiques per tots nosaltres. Particularment la meva família la de Cal Perusa, sempre ha estat molt involucrada amb tot el que es feia al poble, ja fos el meu avi, el Tiet Pep, el Tiet Manel, els meus cosins, i com jo la majoria de persones sempre han tingut algun familiar molt involucrat i això fa que les generacions darreres gaudeixin el doble de les nostres Festes. Són un punt de trobada per molta gent que fa temps que no veus, ja sigui perquè vius a fora del poble o simplement perquè treballes a fora i no veus ningú, doncs aquells dies són per trobar-se anar a la Fassina a fer un got, anar a la Polivalent a fer un cubata, és la màgia que envolta les Festes, les nostres orgulloses Festes.

Dit això, espero en candeletes el pròxim St. Joan.