dimarts, 15 de juliol del 2008

I need help



Després de tres mudances la quarta ja fa mandra. Prats- Vic- Guixa- Prats... caixes amunt, caixes avall i l’esquena.. a pendre per ses cul. Doncs si, d’aquí unes setmanes ja seré pradenca, de Prats, perquè ara era pradenca de la Plana...

Per això no postejo, a la feina no em dona temps i a casa no trobo el teclat, mentida :P, serà l’última cosa que endreci. Quant hagi trobat el cable per connectar la càmera digital a l’ordinador faré la crònica del cap de setmana passat, ja que va ser curt i massa intens i vull compartir-lo amb vosaltres. Així doncs fins aviat.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

uooooooooooo!!!

BONA NOTÍCIA!!!!!

Bé bé, retornant als orígens!!!!

Per cert, si necessites algun cop de mà, i te'l puc donar, ja ho saps!!

Vinga, endavant!!!!!!!!!

Perusa ha dit...

Ja s'ha sap com a casa enlloc.

Merci per l'oferta Isaac, t'agafo la paraula :DDD

Petonss!

Montse Argerich ha dit...

Hola Natàlia,
Veig que ets com una baldufeta!!
M'alegro que tornis a aterrar a Prats!!

Sort!!

Perusa ha dit...

De petita ja m'ho deien que era una baldufa mai parava per casa ^^

Iara ha dit...

amolaaaaa!! a ver si puedo ir a vert por esos lares y m haces una paellita d esas famosas tuyas y veo tu nuevo hogar, aun q el antiwo tp lo he conocido 8-)

ains!! muchos besitos para moi y para ti, ofcourse!!

Perusa ha dit...

Iaara, wapa!!!
Doncs no coneixes la meva antiga casa, pq no has volgut, >.<

La paellita, tu sent valenciana haures de fer-la més bona que jo, però ja saps que "mi casa es tu casa" :@

Manel Bartrons ha dit...

Natalia....

me'n alegro per tu.

jo espero que algun dia...també torni a prats...probablament el dia que ja no necessiti l activitat, l estress, i el bullici de la gran ciutat. Però encara ho veig en un horitzó força llunyà !!!!

petonsss

Perusa ha dit...

És el que sempre dic, com a casa enlloc ^^