dimecres, 1 d’octubre del 2008

Tardor

Fa dies que hi hem arribat, en alguns llocs han tastat el punt amarg d’aquesta estació, els aiguats. És una de les quatre estacions que més m’agraden, comença el fred, encens la llar de foc, l’olor de les castanyes, substitueixes la “clara” de mitja tarda per un bon cafè amb llet, amb els amics, unes bones xerrades, canvies la roba de l’armari, ( entra la depre dels texans que ja no et van bé.... masses gelats aquest estiu), els constipats (ja el tinc a sobre snif :’( snif ) Un moment vaig a buscar un kleenex, xD. No estic massa inspirada, em falta penjar alguna foto de l’antic post. Com que tinc més caparra que inspiració deixaré una cançoneta.

La Dido, el seu nou single, que el cd sortirà a la venta el pròxim 4 de novembre.
Es posa bé, oi?

2 comentaris:

Herrera ha dit...

La veritat es que estas molt apagada... la merda costipats ja es noten!

Pero Dido ens dona bones notícies per a aquesta tardor. Vinga Maca !!!

Montse Argerich ha dit...

Wapa anima't que a la tardor també surt el sol!!!!!!
Petonet!!