dimarts, 6 de maig del 2008

Youtube

Perquè veigueu que el Youtube, i pot sortir qualsevol. Jo mateixa.

Vosaltre mateixo jutgeu (jajajjajaaj)


Aquest primer video si no jugueu o no sabeu què és el World of Warcraft no l'entendreu massa, és un joc online, on juguen 9 millons de persones arreu del món. És basa en una història fantàstica més o menys de temàtica mediaval, cada personatge té un coreografia doncs bé aquestes són les coreografias dels personatges femenins d'aquest joc.




Aquest és únicament dedicat a mi, jajajajaja. Em molt carinyo que el fa fer i penjar la meva Kady (AMOLA!).



Espero que almenys ús enfoteu de mi, que per aixó són, per enfotrese'n de mi.

PD: veieu m'he tret un altre manta de sobre.

6 comentaris:

Iara ha dit...

Wiiiiiii la verdad q nos lo pasamos bien esa campus! no como esta q fue muy rancia =S ñañañaña

Ya repetiremos videos... y mejores!!

Besitos amolaaaaaa

Anònim ha dit...

....Tu qui ets de les dues? La que balla bé o la que balla menys bé? En quin servidor estás? :P

Si, a part de entrevistar al Llucià, també sóc una friki sense remei :P

Perusa ha dit...

Ostres ara m'acabo de quedar O_O'. Doncs per lo de friki no et preocupis en aquest món en som molts.
Sóc de l'aliaça al servidor espanol de Zul'jin. Si sé que el teu germà és un viciat, ho vaig llegir al teu bloc, a part que és de la Horda si no m'equivoco.
De ballar doncs ara he de tornar a mirar el video pero diria que vaig amb pantalons pirates (ara he mirat un altre cop el video) i vaig amb la samarreta maniga curta.
A criteri de cadascú de qui balla millor xDDDD

PD: Gina gràcies pel teu comentari, m'ha fet il·lusió. (K)

Herrera ha dit...

La veritat es que van ser moments molt frikis. Pero sobretot, va ser de lo mes agradables o de infart.

Campus significat de informàtica i multitematica, pero a mi em queda el record com a punt de trobada d'amics, idees, passions...

La Perusa, ho va aprofitar amb els hordos i li van fer un video friki de les femelles del WOW.

Com sap la perusa, aquest any no podrem anar-hi per horaris o pel destí d'aquest any. Però no renunciem de fer-ne més!

Amola te queremos ver otra vez!

Besitos!

Herrera ha dit...

S'ha de dir que els ultims post que has posat m'agraden. Pero retornar amb el video campus... s'ha de dir que quant estavem fent-l'ho m'ho vaig pasar teta. Amb tu fent perullejas, i la currada del bailecito otro tanto. Mas foto finish...xD

Bonissim remember.

kady vente el 24 de mayo! Amola!

Iara ha dit...

ajajajaja si perusa es amola... herrera es amulo? jajajaja

M gustaria ir! pero dudo que pueda teniendo en cuenta que no trabajo y no tengo un duro! ñañaña pero no os preocupeis, que nos veremos!! =D


Muakes a los dos!! x****